Àrea client
Nom
Contrasenya
Recordatori
Entrar amb Facebook
Inici  » productes » rutes de serrallonga » propostes » Savassona Ruta de 1/2 dia

Savassona Ruta de 1/2 dia

l’Espai Natural Guilleries-Savassona i l'impressionant monestir de St. Pere...


Des de  45 €

Mínim grup de 6 persones


Savassona 1/2 dia - Excursió en 4x4 - Ruta secreta

Excursió guiada en vehicles 4x4 per l’Espai Natural Guilleries-Savassona i l'impressionant monestir de St. Pere de Casserres, amb visites al mirador del Salt de la Minyona, des d’on descobrim el Montseny, la Vall de Sau i les Guilleries. Joan de Serrallonga va ser el bandoler més conegut i perseguit de les nostres contrades, s'amagava als boscos de les Guilleries i el Collsacabra, on el territori l’amagava dels seus perseguidors.  

 

A Savassona, trobarem les restes d’un autèntic poblat ibèric, amb petròglifs, la pedra del sacrifici, enterraments, tombes antropomorfes, i una fantàstica ermita romànica en un lloc privilegiat.

 

La llegenda del bandoler vista des del terreny. (Inclou la visita a les localitzacions de la pel·lícula a la zona amb visualització en DVD del Making-Off)  

 

Inclou:

  • Transport en 4x4
  • Dinar tradicional
  • Mapa de la zona
  • Assegurança personal
Contractació mínima per a grup de 6 persones.

Preu: 45 € per persona


  Legoland Alemanya des de:  358€
Deixar volar la creativitat dels nens, tot aprenent, explorant, descobrint i jugant a LEGOLAND

© Viatges Alemany S.A. Tots els drets reservats.

<< web design VICTRIXMEDIA